FANDOM

Aquí penjaré la informació dels Animes en Català i els seus vídeos subtitulats en català.

Sèrie Bobobo ( ボボボーボ・ボーボボ ) És un Manga escrit per  Yoshio Sawai  , transformat a Anime per  Toei Animation al 2003. Lànime està basat en el manga Bobobo ( ボボボーボ・ボーボボ?, Bobobō-bo Bō-bobobo) que va ser publicat en la revista Shōnen Jump. Va veure la llum l'11 d'agost de 2003 i consta de 76 capítols, els quals ja han estat vists a Espanya. La seva distribució en tot occident s'està realitzant pel canal de televisió Cartoon Networky en Canal 2 Andalicía, present en nombrosos països d'Amèrica del Nord, iberoamericanos i europeus. La sèrie es va quedar en 76 capítols per la pressió de les associacions de pares i professors, les quals consideraven Bobobo una sèrie "violenta i amb acudits escatológicos", encara que el màniga va seguir publicant-se durant uns mesos més. Després de la cancel·lació de la sèrie, ni la companyia d'animació, ni la cadena televisiva, ni l'autor del màniga han anunciat cap possible continuació.

Personatges:

  • Bobobo. És el protagonista principal de la història té 27 anys. Va salvar a Beauty de ser pelada al zero en el primer capítol. Gràcies al Poder del Pèl Nasal, usa els seus pèls del nas per a realitzar una gran varietat d'atacs. Del seu pentinat a l'afro surten tot tipus de coses, aparti de servir com llar per a un altre personatge, Dengakuman. Pot fusionar-se amb Do Patch, convertint-se en Bobopatch o Patchibobo; a més també pot fusionar-se amb Tingues no Suke i Don Patch alhora, conviertiéndose en Bobopatchsuke; i si es fusiona sol amb Tingues no Suke, es converteix en Tenbobo. A més, es va fusionar amb Dengakuman, formant a Denbo-chan (l'única fusió femenina). Sent nens Bobobo i Don Patch es van fusionar en Bobopatch però imperfecto, en un fals resum d'aquest episodi eren vells en comptes de nens i Bobobo i Don Patch es van fusionar en la caixa tancada que quan l'obres surt Don Patch pegant-te un puñetazo; l'enemic creia que sortia un núvol toxica de la caixa i anava preparat i va perdre. L'última fusió és les fusions bizarras que es van formar gràcies a un atac d'adherente i són Bobobo, Don Patch i Tokoro Tennosuke junts. La seva tècnica és la del pèl nasal.
  • Beauty. Té 14 anys. Bobobo la va rescatar dels Caçadors de Pèl. De tots els acompanyants de Bobobo al llarg de la seva aventura, és l'única que sembla estar corda. Sofreix veient totes les ximpleries que fan constantment la gent amb la qual va, i té una mica de mal geni que és la seva tècnica quan s'enfada de ximpleries o de dany ataca la seva tècnica és la tècnica de l'enfado.
  • Don Patch. Ni  Yoshio Sawai sap la seva edat. Té forma de sol amb pinchos, està igual de boig que Bobobo, i té un gran rang d'expressions facials. No té atacs especials però com és un "lluitador de l'absurd" venç als seus enemics amb la seva bogeria i la seva espurna. Destaca la seva nina Yakkun i la seva espasa (que en realitat és una cebolleta). Sovint es pinta els llavis per a semblar una noia. El seu nom en japonès és una onomatopeya que imita el so del tret d'un canó. El seu atac més poderós és l'atac Jefazo i la seva transformació és Super Patch que és groc i molt més serio que el Do Patch de sempre. Puja de nivell quan recorda coses del passat. Atac més poderós pilopuas i míssils cercadors albondiga. La seva tècnica és elpuñetazo absurd i les puas perquè té dues tècniques especials.
  • Heppoko-Maru. Té 16 anys. És un noi de Prrr City. Està gairebé tan entenimentat com Beauty, però la particularidad dels seus atacs és que són a força de ventosidades. Per això, reben noms com Vent de Desembre. Té una doble personalitat: quan se li lleva el collaret que porta al coll es transforma en Heppo-Bebè i es comporta com un bebè però els seus atacs són molt més poderosos. Quan se li posa el collaret 'torna a la normalitat.la seva tècnica és el cop ventosero.
  • Tokoro Tingues no Suke. Segons Yoshio Sawai aquesta "caducat". És un home de gelatina; té gran facilitat per a descompondre's en parts quan és atacat i per això Bobobo i Don Patch ho aprofiten per a utilitzar-ho com escut i com arma. Els seus atacs són també bastant particulars: deixar-se menjar, usar la tècnica del Combat Tembleque, etc. Al principi de la sèrie és un enemic més. Quan és vençut per Bobobo, torna a treballar en el supermercat, fins que arriba Bobobo i li demana que s'una al seu equip per a rescatar a Beauty, moment en el qual s'uneix per la resta de la sèrie a Bobobo. Era el capitan de la divisió A. Tenia a un guardian en cada atracció.l'era el guardian del bany dels nois.Lluita amb dues tècniques especials el combat tembleque i combat nu de lletres nu sol contra pasta de peix que és derrotat el mateix.
  • Softon. Té 25 anys. No està molt entenimentat però intenta ser seriós. El que destaca és el seu cap, que segons es vegi pot semblar un gelat de maduixa, o bé un simple excrement (idèntic als quals solia agafar Arale en la sèrie Dr. Slump). És un personatge envoltat de misteri i que ataca usant la tècnica de la Sagrada lluita ancestral de Babilonia. Era el guardian del quart pis de la divisón C.la seva tècnica és la lluita sacra ancestral de babilonia similar a la tècnica de J la tècnica del sol negre que després la usa contra lambada.després té dues tècniques.És el germà perdut de beauty perquè abans era humà.
  • Impredecible (Hatenko). Té 24 anys. És el protegit de Do Patch, al que crida "Padrí". Els seus atacs consisteixen a usar una clau per a tancar el cor dels enemics, s'aquesta barallant contínuament amb tingues no suke.la seva tècnica és la del pany.
  • Dengakuman. Una espècie de peluche viviente, que en realitat és un gos deforme. Ajuda a Bobobo en la seva aventura malgrat que ell també va començar com dolent. Es pot fusionar amb Bobobo per a tornar-se Denbo-chan i Superdenbo. Era el capitan de la divisió Z.la seva tècnica és el cop dengaku.és monisimo.
  • Noia torpedo (Gyôrai Girl). És la forma diabólica d'Over. Té l'aparença d'un torpedo amb dues cames molt femenines, i uns cridaners llavis. És una "mata-babaus": si Bobobo i els seus amics utilitzen atacs absurds, els evita i contraataca deixant-los sense poder fer gens. Acaba sent derrotada per l'atac de Bobobo Judici de l'Univers. Encara que no suporta les ximpleries, ella també les fa. Està enamorada de Softon. Les seves tècniques són tres que són la tècnica torpedal,la tècnica de tracción i la tècnica lluitadora.
  • Cañonero (Gunkan l'el màniga). Té 28 anys. Té un tupé del com surten coses rares, igual que Bobobo. És un vell amic/enemic de Bobobo. Li van tirar del dojo del pèl nasal i des de llavors les seves tècniques del pèl nasal són personalitzades. Es va fer enemic de Bobobo perquè aquest va sortir escollit per a ser el 7º hereu de la tècnica del pèl nasal i no ell quan estava més capacitat per a ser-ho, solament perquè no era del regne dels pèls. Bobobo va haver d'usar la tècnica dels pèls municipals per a vèncer-li.

FUSIONS I TRANSFORMACIONSEDITAR SECCIÓNEdit

Una de les parodies més notables de la sèrie és el fet que els personatges es pot fusionar, formant un sol més poderós que els dos anteriors. Això és molt comú en molts mànigues i animis, però especialment són famoses les fusions de Dragon Ball, el màniga d'Akira Toriyama.Les fusions que realitzen Bobobo i els seus amics a més d'espectaculars solen ser tan absurdes i divertides com la trama de la sèrie. Diuen que duren un minut, però duren molts més. Les fusions més importants que es veuen al llarg de la sèrie són les següents combinacions:*Bobobo + Don Patch: Bobopatch Tan sol poden estar en aquesta forma un minut. Don Patch es converteix en bola de xiclet i Bobobo l'hi menja, així es fusionen. Les seves armes són l'Espasa Don Patch (que resulta ser una cebolleta) i els pèls del nas de Bobobo. Realitza els mateixos atacs que Bobobo i Don Patch fan per separat, però potenciats.*Bobobo + Don Patch + Tokoro Tingues-No-Suke: Bobopatchsuke Mamacharlie Els tres personatges no aguanten més d'un minut en aquesta forma. Don patch es converteix en bola de xiclet i Bobobo l'hi menja i després es menja a Tennosuke sencer. El personatge resultant és dels més poderosos de la sèrie. Les seves armes són l'EspasaMental (una espasa que en la punta porta un cap de Buda) i els pèls del nas. La seva tècnica especial consisteix a portar als seus enemics a una dimensió on les coses ocorren "molt en seriós" i on el temps es deté.*cultura mesopotamica + cultura del rio groc:puntada de boca

  • Bobobo + Dengakuman: Denbo-chan

Una fusió curiosa i inesperada perquè a diferència del sexe de les anteriors aquesta és una noia. A més pot estar en aquesta forma durant 5 hores. Dengakuman es fica pel del darrere de Bobobo. Les seves armes són: Uns nunchacos, un micròfon i els pèls del nas. Realitza atacs de Kung-Fu utilitzant les seves armes. Porta als seus enemics a una dimensió on les cançons(o els contes) regeixen les accions i els successos dels altres.*Bobobo (nen) + Don Patch (nen): Bobopatch imperfecto És semblat a Bobopatch, però al fusionar-se Bobobo i Don Patch de nens apareix incomplet, a mig dibuixar. Utilitza atacs com Ataqui Drac Diví i la seva peculiar espasa Espasa Sagrada Excálibur. Malgrat el seu aspecte de recortable és molt poderós.*Don Patch + Bobobo: Patchibobo Apareix en el Parc d'Atraccions lluitant contra Yeda. Personatge nascut de l'afan de protagonisme de Do Patch que no permet ser el segon en la fusió amb Bobobo, aprofito la seva estada en l'interior de Bobobo per a canviar l'ordre. La seva armes és l'art de la combinació absurda, en la qual combina dues coses qualssevol, formant alguna cosa encara més absurd (un atac o un arma per a atacar). També té els atacs de Bobobo i Don Patch, potenciats. Sol pot estar 1 minut en aquesta forma. Està armat amb l'espasa de Do Patch i un rábano i la fusion d'aquests origina l'espasa del bé i el mal, és a dir, una canya/canya de sucre que és més poderós que una dalla. El minut de Patchibobo és el més llarg de tots.*Bobobo+Tokoro Tingues-No-Suke: Tenbobo Neix quan Bobobo compleix el desig de Tennosuke, que algú li mengi. És un personatge que diu que no li agrada barallar, però els seus atacs són temibles i tenen una increïble força. Pot utilitzar els atacs del pèl nasal.*Robots de la division Z 1º+ 2º+ 3º + 4º: Perdona-Man 1

  • Bobobo+Don Patch: Perdona-Man 2

Neix quan Bobobo i Don Patch es fusionen per a perdonar als robots de la divisió Z, que s'havien fusionat de la mateixa manera. Solament diu: Perdona'm (l'1)/l'1) o Perdona'm una altra vegada (el 2).*SuperBobobo + Dengakuman: SuperDenbo És DenboChan més poderosa amb el seu atac amb l'atac del llibre de contes meravellosos de DenboChan on passa tot el que ella digui, això és un truc per a aconseguir una nova tècnica, el Cor esmeralda. Dengakuman es fica per l'afro de Bobobo.*Cañonero + Espasa de Donpatch: Sushi Un intent de Cañonero per a derrotar a Bobobo. Roba l'espasa de Do Patch i es fusiona amb ella en un sushi. Aquesta fusió és completamante inútil per això torna a la normalitat en seguida.*Yeda + Gran Cap: Gran Yeda Fusió causada per Patchibobo que els combina perquè no puguin lluitar. Està armat amb una dalla que es treu del pèl, la fulla aquesta feta de pèl, és inútil per a lluitar, sol afecta a Tennosuke. Patchibobo li derrota i se separen.*Bobobo + Don Patch + Tennosuke: Fusions Bizarras A causa d'un atac d'Adherente el trio absurd es derriten i forma una fusió absurda amb 3 formes:**1. Tennosuke amb la jaqueta i ulleres de Bobobo i pinchos de Do Patch. Armat amb una motosierra, que és Don Patch.

    • 2. Bobobo quadrat amb un punxo i cames de Do Patch. Don Patch amb el cos de Tennosuke i la jaqueta de Bobobo. Tennosuke rodó amb els braços de Do Patch i pèl i braços de Bobobo. Els tres ataquen llençant papers i flames.
    • 3. Bazokatriple gegant: Bobobo en forma de bazoka amb pinchos de Do Patch. Dispara energia.
    • 4· i ultimo don patch + tennosuke super galleda fusion d'energia per a usar canal bobobo.
  • Bobobo + Don Patch + Bola de billar III: Fusion Bizarra

Bola de billar III s'empassa a Bobobo i Do Patch per a fer-se més poderós però la fusion que surt és un conill amb vestit de policia, ales i cua de cocodrilo. Aquesta fusion és absurda però poderosa. Bobobo i Don Patch aconsegueixen sortir i derrotar a Bola de billar III.*Bobobo, liberta cabelleres WT Mark Segon II Transformació de Bobobo causada per la llum de Focus-man. Bobobo es desintegra pel seu però renace gràcies a un llavero Don Patch. En aquesta forma Bobobo és molt més absurd, porta una armadura que és un lloc de peix, Kaos of Pasta, i per Caos, un home que estava en el lloc de pasta en el moment que Bobobo invoca l'armadura. També pot transformar-se en un dragon, l'au Fénix i Bobobo normal.*Caos Aquest home està casat i té una filla i busca treball per elles. Forma part de l'armadura de Bobobo, liberta caballeras WT Mark Segund però se separa i es posa l'armadura paternal, és Donpatch, però aquesta armadura es lleva i és derrotat per Focus-man*Superbobobo Gràcies a una supercazadora del seu mestre, Filete de peix, Bobobo puja de nivell i els seus atacs es tornen més poderosos i imparables.*Superpatch Transformació de Donpacht quan s'enfada. És groc fort i seriós, no se sembla en res a l'altre Donpacht. Es fa més poderós amb ràbia o emoció. Vaig poder transformar-se en macarra i volador. ==LLOCS DEL MÓN DE BOBOBO==

  • Llogaret d'Enaf: Llogaret on viu Beauty i pickle, és el primer lloc que visita Bobobo. Tots els seus habitants són pelats, menys Beauty.
  • País del pèl: País on els seus habitants són pèls, Bola de Billar III i IV ho odien i li van destruir pel seu cor capil·lar. Bobobo va decidir venjar-se per això. Bobobo i Impredecible vénen d'aquest lloc.
  • Divisió G: Primera divisió. Liderada per Hagen. Envia caçadors de pèl a llogarets per a rapar a la gent fins que la destrueix Bobobo.
  • Divisió H: Liderada per Mytel. Aquí estan els caçadors de perruques, que es queden el pèl de les seves víctimes com perruques. És destruïda per Bobobo i Don Patch.
  • Divisió C: Liderada per Gale Geha. Bobobo la destrueix llançant-la sobre un poble amb Do Patch i l'Home-paret dintre. Està divideixi en 5 pisos cadascun custodiat per un guardian:
    • 1º pis:sala ardent Entrada i zona turística amb espai per a córrer. Té un ascensor per a pujar però és destrossat per Do Patch. El seu guardian és Tezshuikat.
    • 2º pis:sala del trueno Un videoclub on treballen bobobo o bobobin pelon nasalio i patchita togeko. El seu guardian és el propietari del videoclub.
    • 3º pis:sala del torrent Un altre videoclub al que va Softon,bobobina i el seu hijito pachito. El seu guardian és el conill de peluche.
    • 4º pis:sala de l'evano Un temple o sala o casa de softon perquè hi ha un sillon. El seu guardian és Softon.
    • 5º pis: Sala de control. El seu guardian és Gale Geha atacs de fulles i super huracantornado.
  • Hajike: És un poble en el qual s'estava celebrant el carnaval quan van arribar Bobobo i els seus, bobobo va començar a fer ximpleries i els aldeanos ataquen a Bobobo i a Beauty però quan li arribo un paquet a bobobo van veure que era don patch.
  • Prrr City: Ciutat on es va construir l'Anell de Pomada. Era on vivia Heppokomaru i va ser destruïda per Cañonero i els seus aliats.
  • Anell de Pomada: Base de Cañonero, on Bobobo s'enfronta a les 5, encara que cañonero s'equivoca i al principi van 6 persones emmascarades. Però Cañonero en un descuro la va destruir.
  • Babilonia: És un lloc patètic, on hi ha uns guies ocells mitjos rars que guien a bobobo quan estan de camí i derepente són fills de bobobo. És on Bobobo descobreix el seu punt feble.
  • Parc d'atraccions de Tokoro Tennosuke o division A: És en realitat la temible divisió A de caçadors de Pèl.liderada per tennosuke. Va ser substituïda pel Parc de caça de pèl Parc Neocazadepelolandia MAX. Cada atracció aquesta guardada per un caçador de pèl. Les atraccions són:
    • Noria: El seu guardian és No-Ria.
    • Tren dels micos: El seu guardian és Ukkiki
    • Carrusel de les Tasses : El seu guardian és Ucete o 6.
    • Muntanya russa: El seu guardian és Perd pèl.
    • Llac de la division A: els seus guardians són les pirañas de Katsu.
    • Casa encantada: El seu guardian és Katsu.
    • Bany dels nois: el seu guardian és Tennosuke. Aquí aquesta Tomohiro i dintre del water cauen gats.
  • Vila de la Iguana: Poblat que és atacat per Pulpu i salvat per Do Pacht.
  • Mansió sorpresa: Mansion on es casa Bola de Billar IV i Donya Mao. Tot és un parany per a Bobobo. Aquesta mansion aquesta plena de paranys i enemics ni els ratolins escapen, això és mentida. Bobobo s'enfronta a Gurin, Guran, Max Kyokawa i reapareixen Kirarino i Takashi. Al final la mansion es converteix en un cap de porc.
  • Divisió B: És destruïda per Cañonero. No se sap gens d'aquesta divisió.liderada per Tsurun
  • Divisió Z: La més poderosa de totes les divisions. Un caçador d'allí és 5 vegades més absurd i poderós que Tennosuke. La seva entrada és una platja guardada per robots i el seu interior és un concurs. Liderada per Dengakuman.
  • Divisió J: És destruïda per Impredecible. No se sap gens d'aquesta divisió.Impredecible era caçador de pèl d'aquesta division.Liderada pel capitan J.
  • Divisió Boja: La base més boja de totes, tots els lluitadors d'allí són incoherentes. Es desconeix el nom del capità d'aquesta base ja que quan Bobobo i els altres van arribar aquest ja havia estat derrotat per Arrissi.Liderada pel Capitan boig
  • Palau d'Over: És el palau d'Over amb els seus cinc pisos i el seu jardí. Allí barallen contra els 5 ninjas mortals i Over.

roquero fashion, tokoro tennosuke,bobobo,heppokomaru,don patch i dengakuman lluiten femonenal en el quart pis el coliseo water.*Aleluyalandia: Parc d'atraccions més gran del món és on viu Halekulani en el castell Money. Qualsevol atracció inútil és destruïda.

  • Ciberciudad: Liderada per Giga i protegida pels 6 cibercaballeros i l'escuadrón de defensa. El seu nucli és el Sol negre que guarda J si és destruït la ciutat explota. Softon substitueix a J quan li derroten i a Softon li substitueix una pruna passa.
  • Món dels somnis: Món de Rem. Tot el qual es dormi allí morirà.

Destapeman derrotat per fer una tècnica de dormir i es dorm.*Santuari eternal: Galeria comercial on es pot pujar de nivell. Bobobo i el seu grup s'entrenen aquí per a pujar de nivell:

    • Heppo: S'entrena col·locant pa en una fleca i puja de nivell del cop ventosero.
    • Softon: Es va al bany dels nois on invoca al déu de babilonia perquè pugi de nivell de la lluita sacra ancestral de babilonia.
    • Tennosuke: Va a la botiga Nu a comprar però l'han demolit i construït una botiga Ne. De la fúria puja de nivell i compra en la botiga Ne on puja de nivell del tembleque.
    • Do Patch: Compra en la tendeixi roba femenina i surt vestit de natiu. Els seus llances li fan pujar de nivell de les puas absurdes.
    • Bobobo: Entrenat per filetes d'atun en un supermercat. Lligant-li a un carro i donant 50 voltes. Bobobo guanya la supercazadora i la paga Beauty i puja de nivell del pèl nasal.
  • Neocazadepelolandiamax: Parc d'Atraccions, construït damunt de la division A, que es divideix en:
    • Cacharro Boig: Una màquina que pot canviar de rumb, depèn de com es col·loquin les plaques. Allí s'enfronten: Bobobo, Tennosuke i Impredecible vs Granizado de Te Tòquio, Star Savior i Chupasan Gregre.
    • Parc Aquàtic: Un parc aquàtic on el corrent va al revés, allí s'enfronten Bobobo, Beauty i Don Patch vs Combat Blues Noia en vestit de bany i xavala en vestit de bany.
    • Pista de Gel: Un escenari en el qual es baralla sobre robots. Si caus del robot sofriràs el càstig corresponent (congelar-te). Allí s'enfronten Bobobo, Don Patch i Tennosuke contra Jeda, Gran Cap i Raparapa.
    • Tiovivo Guay: Combaten Noia Torpedo, Softon i Impredecible contra els Germans Ortodoxos (Model, un samurai i un que utilitza fideos per a defensar-se) El tiovivo pot girar molt per a marejar als quals allí barallen.
    • Present, Cel i Infern (Màquina Tragaperras): És un mateix lloc dividit en tres àrees. Al fons del tot hi ha unes fulles que fa que els eliminats surtin de l'escenari amb ferides. De vegades cauen monedes i una placa mou a l'altra per a fer caure als participants. Allí s'enfronten: Bobobo, Beauty(ella no lluita), Don Patch, Tennosuke (I un tennosuke amb màscara) Arrissi i Destapeman contra Lububa Bolajabon (present), Lambada (present i cel), Rem (cel), Cincoemon l'escapista (infern), Kanpyo (infern), Granizado de te (eliminat abans de començar).
    • Escenari de Sopa de Pasta de Peix: Aquest escenari va ser creat per Pasta de Peix. Allí hi ha una sopa de pasta de peix omple de diferents ingredients. La sopa pot formar una espècie de Tsunami si Pasta de Peix lor ordena. Allí s'enfronten Bobobo, Impredecible i Don Patch contra Pasta de Peix, Enrollo que després es transforma en Rollito després de ser tallat per la meitat per Tenbobo (Pasta de Peix: Que malament rotllo!!) i Noi Guy (O Noi Buda)
  • Camps de muntanyes de la division M:és on lluiten bocalarga capitan de la de la division M de caçadors de pèl contra bobobo en trineos de bosley i ho derrota impredecible cerrandole la vida i el cor.És la division M de caçadors de pèl.Liderat per bocalarga i els seus germans tinents bocalargas 1 i 2 junior i el seu ajudant caçador de pèl normal.
  • Voltants del Castell Margarita i Castell Margarita: És on se celebra la reunió de successió a l'Emperador. Just sota es troben Hidrat i els seus esbirros, tancats.
  • Imperi Margarita: Imperi dels caçadors de pèl. Fa 100 anys era un regne petit però Bola de Billar III l'ampli per tot el món. Cada 50 anys els caçadors de pèl barallen per a veure qui és el nou emperador. Actualment ho lidera Bola de Billar IV i la seva esposa Donya Mao.
  • Contra-Imperi Margarita: Imperi fosc tancat per Bola de Billar IV en la foscor. Per a sortir necessiten el sacrifici de 12 caçadors de pèl. Liderat per Hidrat vol tornar per a destruir a la humanitat i apoderar-se del món. Al final ho aconsegueixen i Bobobo forma un exèrcit per a destruir-ho però abans del combat la sèrie acaba i són tots acomiadats.

 ==TEMES MUSICALS== Temes d'Obertura (openings)*Episodis 1 al 32: "Wild challenger"(Desafiador salvatge) per Jindō

  • Episodis 33 al 76: "Baka survivor"(Supervivent idiota) per Ulfuls

Temes de tancament (endings)*Episodis 1 al 21: "Shiawase" (Felicitat) per Mani Laba

  • Episodis 22 al 32: "Kirai Tune"(Tonada odiada) per Freenote
  • Episodis 33 al 76: "H.P.S.J." (hip pop step jump) per Mihimaru GT

Argument: En l'any 3000X la Terra cau sota el domini del malvat emperador Calvalluent IV. I per a afermar el seu poder decideix crear un exèrcit de Rapadors, que es dediquen a rapar a la gent de tot el món. En Bobobo, que des de menut va tenir l'especial habilitat de comunicar-se amb el pèl de la gent i fins i tot amb el seu propi, es veu espentat a lluitar contra el Quart Emperador Calva-lluent i pren el pseudònim de "El lliberta-cabelleres". Amb l'ajuda de personatges cada cop igual o més estrafolaris que ell, anirà derrotant a les diferents divisions de l'exèrcit del malvat emperador, fins a crear un món en el qual el pèl de la gent pugui ser lliure. Via de visualització 1: Youtube 

[En Construcció]